ברוכה הבאה לאזור האישי

לידה מלאכת החיים/ ליהי עמיצור לובל

לידה מלאכת החיים - ליהי עמיצור לובל

את הצילומים של ליהי עמיצור לובל רובנו מכירים מזה זמן רב.
שנים שואלים את ליהי עמיצור לובל, מתי תפרסם ספר, שיהיה לנו נגיש, בסלון, בחדר עבודה, בביתנו שלנו ולא רק בתערוכה. צילומים אינטימיים שנוכל ללמוד אותם בשקט האישי שלנו.
הצילומים שהיא מתעדת בלידות הם רגעי חסד, רגעים דקים דקים, רגעים שהם ברי חלוף והם גם בר קיימא. רגעים שרק נשמה ייחודית רואה, ואנחנו בזכותה מצליחות ומצליחים לתת עדות, דרך העדשה של ליהי, לנפלאות הלידה, מלאכת החיים.
הטקסטים השזורים בספר הם אישיים, מנקודת מבטה של ליהי ומלאכת החיים שלה כמיילדת, סיפורי לידה קסומים של יולדות, ועוד נקודות מבט של אנשי מקצוע שונים שנוגעים בעולם הלידה. כל פעם כמו יהלום רואים את הפלא מנקודת זווית שונה, מאירה.
ובכל זאת ,שניה, מתעכבת יחד עם ליהי, במקומות שהיא משתהה, עם עצמה, עם היולדת, עם הילוד, עם המלווים השליחים האחרים, עם הלידה, עם הבריאה. נשימה עמוקה נכנסת לתוכי. מזכירה לי, מזכירה לי מי אני, מאיפה אני באה ונשאלת השאלה , לאן אני הולכת.
ספר זה מספר ומרחיב דעת על הפוטנציאל שטמון בלידה. פוטנציאל של נוכחות מוחלטת, פוטנציאל של הגברת האהבה.
ועבורי, הרגע הזה שילדי והכלות שלי, מעלעלות בספר, שאמי מסתכלת בתמונות ונפתחת שיחה על חכמת נשים וחכמת הלידה, הם רגעים קדושים המקרבים אותי לאנשים בחיי ולעצמי.
וליהי מוסיפה: הספר לידה – מלאכת החיים, מציע הזדמנות להיות נוכחים ברגע שבו החיים מתבקעים. להבין איך מרגישה, נראית ומריחה לידה. הספר הוא ניסיון להגן ולשמר את הידע אודות הפיזיולוגיה של הלידה האנושית, ידע חיוני שנמצא בסכנת הכחדה, והוא גם תפילה להצליח ולהאיר את הדרך לבאות אחרינו.

ליהי עמיצור לובל היא מיילדת קרוב לשני עשורים, צלמת ופעילה למען קידום בריאות נשים. בת זוג לעדי ואמא של איתי, מאיה, אביתר, אוריה, אחינעם ורות. ארגון המיילדות מודה לליהי על תרומת התמונות לאתר הארגון.