פרוייקט ליווי משכב לידה, בשיתוף "האגיס"

ליווי אישי של מיילדת מוסמכת הזמינה לכל שאלה ומלווה את היולדות עד הלידה ובתקופת משכב הלידה.

שיתוף הפעולה בין "האגיס" לארגון המיילדות נולד בתקופה שלאחר פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מתוך ההבנה שכולנו בטראומה ובכאב גדול ויש צורך לתת מענה ייחודי לנשים בהריון ואחרי לידה בתקופה מלאת מתח ואי בהירות.
ידוע ממחקרים שמתח וחרדה משפיעים רבות על התנהלות האישה ההרה ויכולים להשפיע על מהלך הלידה ותקינות ההיריון וכי הפחתת חרדה מובילה לירידה בתחלואה אצל היולדת והילוד.

בפרויקט ליווי משכב לידה לקחו חלק כ-40 מיילדות. למעלה מ- 1000 נשים, החל משבוע 35 להריון נרשמו לפרויקט וקיבלו ליוו טלפוני צמוד על ידי מיילדת וכ- 250 נשים קיבלו בנוסף גם ביקור בית על ידי מיילדת מוסמכת להערכה, אומדן וטיפול של האם והיילוד. 

תגובת היולדות לפרוייקט

אני רוצה להודות ולשבח את שיתוף הפעולה המדהים הזה בין "האגיס" וארגון המיילדות בישראל. כלל לא פשוט להיות אחרי לידה ראשונה ללא עזרה ועל אחת כמה וכמה בזמן מלחמה. סיגל (המיילדת) המדהימה עזרה לי המון, הרגיעה, כיוונה ונתנה מענה אנושי ומקצועי תמיד. כל כך שמחה שבעלי דחק בי להשאיר פרטים באתר שלכם בעקבות הפרסומת בטלוויזיה. לגמרי זכיתי! יישר כוח המשיכו בעבודתכם הברוכה בנוסף למוצרים המעולים שלכם!

הילה פשוט מקסימה! בזכותה נחשפתי לשירות הליווי והיא אכן בסוף גם ליוותה אותי בשעה שבעלי נלחם בעזה ולא היה זמין, היא ענתה לכל שאלותיי והפיגה קצת מהחרדות והלחצים שהיו לפני ואחרי בעקבות כל המצב. בהחלט אחזור ללדת באותו מקום בפעם הבאה בעז"ה ואחפש אותה בין המיילדות

פרויקט מדהים והלוואי שכל יולדת הייתה זוכה לו. נותן בטחון לגשת לבית החולים, הפחית את החרדה שלי וזכיתי לליווי מקצועי ותומך של מיילדת מדהימה (קרן) שדאגה שכל הצוות שנתקלתי בו יהיה קשוב ותומך. הכרנו לקראת סוף הריון, נפגשנו פעם אחת לפני הלידה בבית החולים, ביקרה אותי גם אחרי הלידה בבה״ח וגם ביקור בית. זכיתי!